Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

mahadma
mahadma - 06-02-2014 19:52:11
Computers & Telefonie

Contract breuk ziggo?

De voorwaarden kunnen wijzigen. en ze bieden u de optie om het contract stop te zetten. tot zover zie ik geen "besodemieterij" maar correct handelen.

stop gewoon met "vaste lijn bellen", maar neem met zijn allen een mobiel (abo of pre paid ) met gratis of bijna gratis naar de gelijke provider te kunnen bellen.

maar wat is de reden van : "dat is nu geen optie meer."