Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Cookies
Cookies - 06-02-2014 21:04:09
Computers & Telefonie

Contract breuk ziggo?

........het gaat erom dat ze je eerst met alles lekker maken en wanneer het goed wat opgeleverd heeft de boel weer terug draaien.......

ben ik met je eens! zijn natuurlijk gewoon rotgeintjes. bovendien hebben ze de afgelopen tijd veel klanten binnen gehaald met 1 of 2-jarige contracten. kregen ze voor weinig tot niets een recorder voor. zeggen ze nu het contract op, moet de recorder weer terug. wat veel mensen natuurlijk niet willen doen.

wat ik zelf ga doen (net als veel anderen) is mijn alles-in-1-pluspakket downgraden. dat levert me 10,- euro p.m. op, waarvoor ik dan een volopbellenaltijd abo neem à 10,- euro. blijven mijn maandelijkse kosten toch gelijk.