Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

hutch
hutch - 07-02-2014 12:35:58
Computers & Telefonie

Ongevraagd gebeld

[quote=forumessent schreef op vrijdag 7 feb 2014, 12:14]als u klant bent geweest bij essent, dan mogen wij u nog 2 jaar nabellen, ondanks de registratie bij het bel-me-niet-register. zoals u aangeeft stelt u dit niet op prijs. u kunt hiervoor het recht van verzet invullen. wij regsitreren dit dan voor u. het recht van verzet kunt u hier vinden: http://www.essent.nl/content/sitevoorwaarden/privacyverklaring.html.
wat is dit voor een achterlijk gedoe van essent?

niet te geloven hoe arrogant een 'bedrijf' kan zijn.
een klant wenst niet benaderd te worden en toch gaat essent gewoon door met lastig vallen. dit grenst aan chantage.

essent: als een klant aan de telefoon doorgeeft dat hij niet meer benaderd wil worden, heeft u daar gewoon respect voor te hebben en hoeft die persoon niet nog meer kunstgrepen uit te halen om van u af te zijn.

het moet niet nog gekker worden, essent !!

onbehoorlijk gedrag en dan ook nog eens blijven bellen en daarnaast ook nog eens de verbinding verbreken zonder wat te zeggen, wat weer duidt op kinderlijk gedrag.

op deze wijze jaagt u klanten weg, die ook nog eens niet meer terugkomen.
nu weten aanstaande klanten hoe u (ook op een kinderlijke manier) optreedt.

hutch