Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ve
verwijderd - 08-02-2014 21:00:56
Voeding & Gezondheid

Fitness verkoop nieuwegein

En a jij hebt ook gelijk.

garantie is een ruim begrip en de ene situatie is de andere niet en dat zal je vast met me eens zijn.

vaak is een artikel veel goedkoper dan dat je er tijd en moeite investeert om via een rechtsbijstand alles eruit zien te trekken

ik vindt dat je je als men moet schikken en een totale situatie moet overzien,
vaak is het gewoon van beide partijen water bij de wijn.
dat de winkel altijd de sjaak is of de klant altijd, dat is verre van normaal.

ik vindt dat men gewoon menselijker moet denken en kijken naar een situatie.

f.torres schreef op vrijdag 7 feb 2014, 19:51: breuer, ik denk dat je de weg kwijt bent.

garantie zoals gezegd is relatief en jij komt ermee dat het een feit is.

als je iets koopt dan kan men helemaal niet zomaar omruilen, waarom blijf je daar zo aan hangen, hoe kom je daarbij.?laat staan geld retour krijgen.

diverse bedrijven ruilen wel om uit klant gerichtheid maar het is niet verplicht.

als iedereen alles kon ruilen en geld retour dan zou er geen enkele winkel meer over zijn.

ja met koop op afstand is het inderdaad wel zo, dan heeft men geen kans gehad een product te kunnen zien en testen.




breuer schreef op dinsdag 4 feb 2014, 18:45: ja maar ruilen mag ook, je hebt zo ie zo 30 dagen de beslissingstijd om iets te ruilen, wat of waar je ook koopt.

heel misschien niet als het op de bon staat vermeld en er is voor getekend, maar dat weet ik niet zeker.

ik kan hier wel mee in stemmen,

ik weet zelfs dat als je iets koopt en niet hebt gezien dat je zelf je aanschaf bedrag kan terug eisen.
ik ben er eerlijk in, dit hoeft voor mij niet, ik vindt dit niet nodig en wat teveel van het goede.

ruilen moet altijd in en bepaalde tijd kunnen vindt ik en gelukkig i dat ook zo volgens de wet.