Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ve
verwijderd - 09-02-2014 09:40:35
Voeding & Gezondheid

Fitness verkoop nieuwegein

Ja dus garantie is maar relatief begrip dus niet meer dan een conformaliteit tussen de klant en de verkoper.dit is wat ik bedoel alleen dan nog iets verder dat garantie eigenlijk niet veel inhoud.

de verkopende partij moet een goed product verkopen en daar in voorzien maar al die dingen eromheen is een service die kan maar niet hoeft en consumenten maken het ervan dat alles moet.

als iedereen kon kopen wanneer en waar hij wilde en dan geld terug kunnen eisen, dan zou er geen winkel meer over zijn.

ook ik koop wel eens iets in een opwelling maar dan ga ik de winkel niet de schuld ervoor geven maar mezelf natuurlijk.maar de consument wilt het ruilen en zegt eigenlijk dat de winkel hen gedwongen heeft het te kopen en dat z zelf niet hebben gekozen.