Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ve
verwijderd - 18-02-2014 12:26:19
Voeding & Gezondheid

Fitness verkoop nieuwegein

Is logisch dat ze voor zo iets niet het pak terug nemen of laten maken kosteloos.
hoewel er ook bedrijven in deze situatie het kosteloos zouden maken,daar ben ik van overtuigd maar verplicht zijn ze het dan niet.

je had het kostuum goed moeten bekijken voor aankoop.
als de winkel op de hoogte was van het mankement dan zou het wel moeten zijn dat ze het oplossen, maar bewijs dat maar eens.zo iets valt niet te bewijzen lijkt mij.

dit is wel een logisch voorbeeld dat je eigen fout is,maar er zijn veel situaties waarbij het anders het toch anderrs is en de consument dingen niet heeft kunnen weten of aanzien komen isquote=ashraf schreef op maandag 17 feb 2014, 20:30]ik heb wel eens het volgende meegemaakt.

heb een demo kostuum gekocht voor een bruiloft en bij thuiskomst zat er een lelijke haal in de broek.
ik ging terug maar ze wilden er niets mee doen omdat het een etalage model was.

ik was het er niet mee eens en heb mijn verzekering gebeld voor rechtsbijstand en deze zeiden tegen me dat ik beter had moeten opletten en dat ze in deze niets voor me konden betekenen.

ik was hier niet blij mee maar achteraf vond ik het toch wel terecht dat ze me niet hielpen.