Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ve
verwijderd - 21-02-2014 22:02:22
Voeding & Gezondheid

Fitness verkoop nieuwegein

Ok, maar toch gelden er met faillissementen echt andere regels.

als een winkel failliet is dan vervalt de garantie zo ie zo.
ook kan een consument niets qua service verwachten als ze een failissements product kopen.

als de fabrikant er niet meer is dan kan er geen service verleent worden omdat er geen onderdelen zijn.machine als het zonder onderdelen gemaakt kan worden mar dat is ook niet verplicht.

garantie is uberhaupt iets relatief.service is ene beter woord maar de ene heeft meer service dan de andere. ashraf schreef op donderdag 20 feb 2014, 20:22: juist, en dit is wat ik nou bedoel,

de waarheid zit hem in het midden.

de ene situatie is de andere niet dus je kan niet alles over een kant heen gooien.

een kleding stuk is inderdaad dat je dat kan controleren maar een auto die onder de motorkap wat problemen geeft snel maar nie ttijdens de proefrit, ja dat is natuurlijk een hele andere situatie.

in zo'n situatie heb je als consumenten zeker wel meer rechten.