Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ve
verwijderd - 22-08-2005 10:01:26
Voeding & Gezondheid

Matras

mijn schrijven aan beterbed:


geachte heer, mevrouw


 


op 06-01-05 bestelden wij een ledikant azur in filiaal tilburg wat in deellevering veel te laat werd bezorgd. wij hebben in tilburg in de showroom op het bed gelegen en dat lag goed echter het geleverde bed met matras poly primo sg30 blijkt een ander matras te bevatten dan het bed in de showroom en veroorzaakt zeer veel problemen. zowel mijn partner als ik worden nu geconfronteerd met hevige gewrichtspijnen bij het opstaan en beide worden wij regelmatig met gewrichtspijn wakker, het matras is vele malen harder dan het matras in de showroom. in het begin dachten wij dat dit met de nieuwheid van het matras te maken had en dat het vanzelf wel zachter zou worden echter dit is niet het geval. mijn vraag hoe dit op te lossen, ook in een ander filiaal van beterbed blijkt er in de showroom een bed te staan met een kwalitatief veel beter matras dan het matras dat wordt bijgeleverd. wij vinden dit zeer misleidend daar er in het filiaal niet wordt bij verteld dat het matras op het showmodel afwijkend is van het matras dat word bijgeleverd. ook heb ik dit punt voor gelegd aan www.kassa.vara.nl en advies gevraagd hoe dit op te lossen. wij verwachten in deze ook van beterbed een passende oplossing.


 


hoogachtend verblijven wij: