Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

sn
snorkelientje - 04-03-2014 08:00:22
Computers & Telefonie

Onterecht hoge rekening kpn

@theo_83

zit jij ook bij kpn? en zo ja, ook afgesloten door creditrisk? en welke nummers zijn er gebeld?


gisteren is bij ons ook de televisie afgesloten omdat de rekening niet betaald is..!!!
heb opschorting van betaling aangevraagd, kan zien bij mijn kpn dat deze brief binnen is gekomen.
heb hier vervolgens niets opgehoord. later wel een medewerker gesproken door zelf te bellen. deze gaf aan dat ik eerst diende te betalen voordat ik bezwaar kon maken en dus heb ik gevraagd hoe ik dit moet doen. er werd verteld dat er vanzelf een herinnering zou komen. maar helaas geen herinnering, gewoon afsluiting...zonder overleg, zonder mail, zonder brief. het woord communicatie en klantenservice kennen ze daar echt niet....