Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

sn
snorkelientje - 04-03-2014 19:36:33
Computers & Telefonie

Onterecht hoge rekening kpn

@zoekster
ja als ik definitief antwoord krijg dan kom ik daar ook bij terecht ben ik bang.
vandaag is ook nog het internet afgesloten en kreeg ik bericht dat ik een hele nieuwe aansluiting moet nemen. wachttijd bij diverse aanbieders tussen de 4 en 10 weken!!

@pieterwolters
volgens kpn kan mijn internetverbinding nooit iets te maken hebben met mijn telefoonlijn.... volgens mij gaat het via hetzelfde modem maar zij houden vol dat de computer hier helemaal los van staat.

zelf heb ik daar gewoon geen verstand van. waar ik wel verstand van heb is dat wij niet kunnen bellen als we niet thuis zijn en we het zelf dus niet geweest zijn. wat ik ook weet is dat de telefoontjes die wel gepleegd zijn niet op de factuur staan wat volgens mij echt een rode vlag moet zijn.