Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

diumenge
diumenge - 05-03-2014 18:28:45
Computers & Telefonie

Ik zoek een goede telefoonprovider

[quote=donna schreef op woensdag 5 mrt 2014, 17:17]ja hoor, dat wil ik best horen. er zullen ook wel tevreden klanten zijn, maar ik hoor daar niet bij. ik heb pre-paid en abonnement gehad, pre-paid alleen bellen werkte nog wel, al was het bereik lang niet optimaal. maar met het abonnement bellen + internet heb ik zoveel problemen gehad, het werkte eigenlijk alleen als ik thuis op mijn eigen verbinding zat, maar daar heb ik geen mobiel voor, die wil ik onderweg kunnen gebruiken en dat lukte meer niet dan wel. ook administratief is het niet zoals het moet zijn en het kost steeds weer heel veel tijd en moeite om het recht te zetten.

wij hebben hollandsnieuwe en ziggo, daarvoor vodafone en t-mobile. ik ben zelf absoluut niet ontevreden over ziggo (gebruikt het vodafone netwerk), hollandsnieuwe (vodafone dochter) en vodafone zelf. maar ervaringen verschillen natuurlijk en alles wat met vodafone te maken heeft valt buiten de boot begrijp ik. t-mobile ook niet ontevreden over, maar bereik was minder goed, zou ik persoonlijk niet voor kiezen. blijft kpn of een dochter of provider die dat netwerk gebruikt over, zijn ook zat klachten over te lezen. lastige keuze dus ;-)