Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

pi
pieter47 - 05-03-2014 18:37:05
Computers & Telefonie

Ervaringen reparatie's asus laptop

Ook ik heb hele slechte ervaringen met asus.
laptop van mijn dochter die nog net binnen de garantietermijn zat van drie jaar, laten opsturen door mycom.
deed het plotseling niet meer.
en ja hoor: net als zoveel anderen te horen gekregen dat er sprake was van vochtschade en dat de laptop buiten de garantie valt.
onzin want het ding is amper buiten geweest en er is niets over heen gegaan.ook niet gewerkt in een vochtige omgeving.
reparatiekosten 289 euro en ik moet ook nog 50 euro gaan betalen als ik hem gewoon terug wil.
het is wel duidelijk dat asus, gelet op de vele reacties op de verschillende fora en in programma's als radar en kassa stelselmatig probeert garanties te omzeilen en de client de schuld te geven van het stuk gaan van een laptop.
want moet ik nou extra kosten gaan maken voor een contra-expertise en maar gewoon geloven wat een reparatiebedrijfje in dienst van asus beweert?
of is het aan asus om met bewijzen te komen?