Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

k_
k_i - 09-03-2014 14:51:17
Computers & Telefonie

Laptop kopen

[quote=diumenge schreef op vrijdag 7 mrt 2014, 16:48]en daar moet je dankbaar voor zijn ofzo? lijkt me niet meer dan logisch dat als je een defect product hebt geleverd, je ook kosteloos voor de reparatie zorgt. maar apple gebruikers vinden dat blijkbaar goede service.

dit zie je bij aldi ook altijd, dat mensen zo opgeven van de goede service als je een product koopt wat in no time defect is. ze zouden er beter voor zorgen dat het product gewoon direct goed is.

tuurlijk niet, maar claimen dat apple slecht is in service terwijl andere merken dat zoals ik aangaf minstens zo slecht/goed doen wil ik mee aanduiden dat die claim niet bepaald gegrond is. ieder merk dat wereldwijd veel wordt verkocht heeft een bepaalde arrogantie over zich wat ten koste van de service gaat, apple, sony, samsung hebben daar allemaal een trekje van. maar zomaar roepen dat service enkel bij apple waardeloos is kan ik niet begrijpen.