Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

vf
vfranssen - 19-03-2014 21:09:16
Computers & Telefonie

Ervaringen reparatie's asus laptop

Ik heb in december als kerstcadeau voor mijn zoon een asus laptop gekocht mooi ding!. maar bij het voor de eerste keer opstarten bleek dat er vocht achter het scherm zat. opgestuurd naar asus den bosch. om het verhaal kort te houden: ik wacht nu al 3 maanden op reparatie of creditering. heb herhaaldelijk gebeld hoe het zat. dan weer moesten ze wachten op een nieuw beeldscherm, dan weer een nieuw moederbord. 3 weken geleden vroegen ze me of ik een creditnota wilde hebben want de reparatietijd van een maand was om. omdat ik geen vertrouwen meer heb in asus, koos ik om mijn geld terug te krijgen. dat was dan goed, maar de termijn van creditering zou wel 20 werkdagen duren!!!! (pinnen gaat toch sneller dacht ik toch!!)
al met al ben ik 3 1/2 maand mijn laptop kwijt! schandalig!