Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

mahadma
mahadma - 31-03-2014 14:33:43
Elektronica & TV

Ongewenste telefoontjes

Mogelijkheid 1: de beleefde manier: gewoon zeggen: "geen interesse" en de telefoon neerleggen.

mogelijkheid 2: de onbeleefde manier: gewoon direct neerleggen.

mogelijkheid 3: de tijdrovende manier: de verkopende persoon zeer uitgebreid aan het woord laten, nooit "ja" zeggen maar hummen, en vriendelijk aan het einde van het gesprek zeggen, "nee dank u wel". en neerleggen.

mogelijkheid 4: de nog meer tijdrovende manier: de verkopende persoon eerst een paar minuten laten blaten, zeggen: "heeft u een momentje", geen antwoord afwachten, de telefoon ernaast leggen, even een toiletstop maken, koffie zetten of iets anders belangrijks doen, na een minuut of 10 weer eens terug naar de telefoon. als de slimmerik er nog is het geheel herhalen als je tuut tuut tuut hoort, de hoorn neerleggen en het geheel vergeten.

mogelijkheid 5: vraag de persoon zijn of haar nummer te geven, dan belt u wel terug, want nu heeft u even geen tijd. op zeker dat u geen nummer krijgt. en dan zeggen: "sorry, nu geen tijd" en neerleggen.