Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

tenormin
tenormin - 04-04-2014 16:34:11
Computers & Telefonie

Pretium abonnement

@marjolijn van webcare team pretium, als de medewerkers (sters) nu eens gewoon duidelijk zouden zijn: "goede morgen/middag/avond, u spreekt met pretium (gegarandeerd zal er door de ouderen gevraagd worden: "met wie zegt u") dat nog eens duidelijk word herhaald! u geeft immers toe dat het meestal ouderen zijn. wij hebben al die moderne toestanden van telefonie niet. (ik tenminste heb er geen behoefte aan). verder hoeft er dan niet gejokt te worden want bellen via pretium is een beetje voordeliger; een feit. begrijp niet dat dit al die jaren zo doorgaat, terwijl eerlijkheid het langste duurt. zie wat een slechte reputatie u heeft opgebouwd. en er nu de laatste maanden pas iets aan word gedaan, althans, jullie proberen het nu. nu nog het woord kpn eruit, althans, dat u koopt van kpn, dan zullen veel klachten best wel wat verminderen.