Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

gdm
gdm - 07-04-2014 16:20:54
Computers & Telefonie

Pretium abonnement

[quote=tijger1 schreef op maandag 7 apr 2014, 13:53]mooi dat het voor uw moeder is opgelost.

afgezien daarvan had u geen beroep hoeven doen op coulance, want pretium kon niet aantonen dat uw moeder dat contract wenste.

is het abonnement op privilege ook teniet gedaan? let daar wel op.

pretium kon aantonen dat mijn moeder alle vragen bevestigend had beantwoord. helaas niet het gedeelte waarop mijn moeder specifiek vraagt om info en niet om gelijk een contract. tijdens de opname is duidelijk te horen dat mijn moeder niet alles begrijpt, ze vraagt een keer wat er gezegd wordt, en dat ze steeds timider antwoord, alsof ze van het hele gesprek af wil zijn.

het abonnement op privelege hebben we niet terug kunnen vinden in de informatie van het abonnement. ik ga er dus van uit dat daar geen abonnement op is.