Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

la
laika11 - 10-04-2014 14:54:26
Computers & Telefonie

Vodafone

Beste vodafonewebcare kunnen voor ons ook iets betekenen?

we hebben 2 vodafone scherp 250 € abonnement voor € 10/maand. nu wordt door vodafone een abonnement omgezet naar scherp small de andere naar red sim only. graag zou ik voor scherp small ook red sim only willen krijgen.
.

quote=vodafonewebcare schreef op donderdag 10 apr 2014, 08:44]beste mirandaatje,

vanwege vernieuwing van onze systemen zijn er een aantal abonnementen die we niet meer aan kunnen bieden. op basis van je maandelijks verbruik en je eventuele buitenbundel kosten hebben we getracht een passend abonnement aan te bieden.

als de contract periode verlopen is mag het contract door beide partijen opgezegd worden met inachtneming van één maand opzegtermijn.

als je wilt kijken we graag voor je na welk aanbod gedaan is en of er eventueel een beter aanbod past bij jouw situatie. stuur een email naar webcare.nl@vodafone.com. zet in het onderwerp veld kassa | vodafone | mirandaatje. zet in de email de volgende gegevens:
- 06 nummer
- adresgegevens
- geboortedatum
- klantnummer
- laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer.

na het ontvangen van je email krijg je z.s.m. reactie.

met vriendelijke groet,

mike
vodafone 24/7 web crew