Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

varabas
varabas - 11-04-2014 10:05:01
Computers & Telefonie

Pretium telecom

makkelijk, even kopiƫren en plakken:

caroline van pretium webcare team
een herhaling van mijn bijdrage op jullie werkwijze:

mijn vraag was:
wil jij mij dan eens uitleggen hoe het dan komt dat het jaren klachten regent over jullie klantbenadering met steeds dezelfde klachten, zoals: vaak zijn het oudere mensen, waarvan hun kinderen doorhebben dat hun ouders zijn overgestapt en de kinderen het weer moeten weer "rechtbreien" en vaak wordt gedacht dat men spreekt met kpn i.p.v. met pretium, niet al jullie medewerkers hebben toch een spraakgebrek?
ook weet men vaak niet eens dat men is overgestapt.

geef gewoon eens antwoord op mijn vraag:
hoe komt het toch dat het al jaren klachten regent over jullie manier van klanten benadering?

mijn advies ter vermindering van deze klachten. gebruik gewoon de naam kpn niet meer. dit is helemaal niet nodig, de mensen weten, net zoals jullie, wel dat ze klant van kpn zijn.
en zeg gewoon dat het verschil in het maandbedrag meestal maar een paar dubbeltjes is!

mijn laatste vraag: ga eens lang bij je oma en denk je eens in dat je haar probeert jullie product "aan te smeren".
een voor de rest wens ik je een goede nachtrust.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
zoals ik hierboven aan jou vroeg of je eens bij je oma langs ging wordt hier dus aangegeven!!! dus denk even dat de moeder van orgelmuts jouw oma zou zijn!! ik denk toch dat het met je nachtrust al wat slechter moet gaan, maar daar kun jij en je collega's die ook slecht slapen iets aan doen hoor!! dien je ontslag in, ondanks de slechte arbeidsmarkt

bassie
heeft al een leven lang een goede nachtrust