Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ewokkie
ewokkie - 12-04-2014 09:04:45
Elektronica & TV

Koolborstels wasmachine versleten

[quote=forever-nl schreef op zaterdag 12 apr 2014, 01:56]tenzij is afgesproken dat de koolborstels niet onder de afgesproken garantie vallen moet wehkamp het apparaat binnen de garantietermijn gewoon kosteloos repareren. uitzondering is dat u er niet zorgvuldig mee bent omgegaan.

als wehkamp dit niet kan of wil dan kunt u de koopovereenkomst ongedaan maken en zal zij aan u het aankoopbedrag moeten retourneren.

ik heb op internet de (huidige) garantievoorwaarden van beko bekeken en kan hier op geen enkele manier uit opmaken dat koolborstels (bij normaal gebruik) niet onder de garantie zouden vallen.

een vluchtige blik op internet wijst echter uit dat het 'valt niet onder garantie' een oud smoesje is en wehkamp dit bij de doorzetter gewoon doet, zelfs als de koolborstels na 4,5 jaar defect gaan. kijk http://www.klacht.nl/garantie-19/">hier maar eens.
dank je voor het zoeken en vinden van de link! die kan ik goed gebruiken, want nu had wehkamp me een formulier gestuurd dat ik moest invullen zodat ze en passende oplossing zouden zoeken samen met mij en wat denk je...het blijkt een reparatieverzoek te zijn bij de firma die dus langs is geweest en het niet wilde repareren. schiet niet echt op lijkt me! ik blijf mailen en ben ook niet van plan om zo maar te betalen!