Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ewokkie
ewokkie - 12-04-2014 09:08:06
Elektronica & TV

Koolborstels wasmachine versleten

[quote=keessie1 schreef op zaterdag 12 apr 2014, 00:56][quote=wehkamp_webcare schreef op vrijdag 11 apr 2014, 16:51]goedendag @ewokkie.

het klopt inderdaad dat er geen garantie zit op de koolborstels van de wasmachines. je geeft aan hierover al een bericht aan ons gezonden te hebben. wil je deze (incl. je gegevens) ook mailen naar socialmedia@wehkamp.nl? dan zorg ik dat het gelijk op de juiste afdeling wordt opgepakt.

met vriendelijke groet,

webcareteam wehkamp.nl

ha ha ha.... sorry hier moet ik om lachen.....

natuurlijk heeft u gewoon garantie , garantie wil zeggen als een apparaat niet meer werkt,
wordt deze kosteloos gemaakt.
tenzij het defect door u schuld is ontstaan, en onder "u schuld" valt niet het apparaat gewoon
gebruiken.
u hoeft toch niet te weten dat er koolborstels in een motor zitten , ha ha ha ....

volgende keer zeggen ze, als u tv het begeeft onder de garantie termijn, dat de beeldbuis
versleten is omdat u er na gekeken heeft.... en deze is slijtage gevoelig,(ja na 10 tot 15 jaar misschien).

alles is slijtage gevoelig, de drukknopje en het scharnier van het deurtje ook, maar de machine zal toch aan moeten en de was moet er ook in gestopt worden.

waar gaat dit over nieuwe koolborstels kosten 5 euro en zitten er in 5 minuten in, wat een probleem
voor zo'n wehkamp en zo'n fabrikant.

gewoon laten repareren en niets betalen, wil wel eens zien of ze er een zaak van gaan maken, denk het niet....

moet niet gekker worden..............

inderdaad, moet niet gekker worden! ik heb nu al naar 3 verschillende emailadressen van wehkamp alle gegevens moeten sturen en kreeg toen een reactie dat ze gaan proberen om een passende oplossing te zoeken en daarvoor moest ik even online een formulier invullen (ja nummer 4 dus) toen het formulier was verzonden bleek het een reparatieverzoek naar de firma asogem te zijn die mij dus had verteld dat het niet onder de garantie valt....schiet niet echt op he. maar ik blijf door gaan net zo lang tot ik antwoord heb op mijn vraag. bedankt voor het mee denken