Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

forever-nl
forever-nl - 12-04-2014 15:59:25
Computers & Telefonie

Pretium telecom

Pretium is een erg zielig bedrijf, men is heel erg bewust bezig klanten (voornamelijk ouderen) te misleiden. en als de media er over wil publiceren (en klanten oproept ervaringen te delen) dan gebruikt men het geld dat met twijfelachtige contracten omkleed wordt binnengehaald om haar eigen klanten (die via de media hun verhaal willen laten horen) de mond te snoeren (meestal blijft het bij pogingen daartoe). waarbij men tevens herhaaldelijk poogt de persvrijheid in te perken. en zelfs poogt via de rechtszaak de naw gegevens van klagers te verkrijgen. op eigen website worden potentiƫle klanten misleidt met verhaaltjes over 'tevreden klanten' op een speciaal hiervoor gereserveerde pagina. de bron zou een "gerenommeerd en onafhankelijk onderzoeksbureau" zijn... vreemd genoeg kan ik het onderzoek nergens op internet vinden, hoe goed ik ook mijn best doe. tot slot doet pretrium haar best om consumentenorganisaties ertoe te dwingen berichten over haar praktijken te censureren omdat deze zogenaamd lasterlijk zouden zijn. het is verleidelijk iedereen op te roepen bij berichten van 'pretium webscare' de waarschuw redactie knop te gebruiken. omdat de berichten 'lasterlijk' etc. zijn en met het verzoek om het account te blokkeren. maar ergens zijn de berichten van marjolijn ook wel lachwekkend. totdat ze je eigen opa, oma, moeder of vader pakken dan kun je ze wel wurgen.