Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

forever-nl
forever-nl - 12-04-2014 19:50:14
Elektronica & TV

Koolborstels wasmachine versleten

Mensen op de website lekker maken met '3 jaar fabrieksgarantie' (zonder dat hier uitzonderingen bij staan). in het geval van de vraagsteller is zelfs 5 jaar overeengekomen. en als het product dan een fabricagefout lijkt te bevatten waardoor de klant ineens niet meer kan wassen, wat al vervelende genoeg is, het ineens laten afweten.. interessant verdienmodel. ook aan mistery het advies dit niet te pikken. neem sowieso geen genoegen met losse kreten als: 'valt niet onder de garantie', 'u heeft daar geen recht op', etc. etc. een goede winkel doet dit enkel onder vermelding van de exacte bepaling waaruit dit blijkt. zelfs al in het uitzonderlijke geval dat wehkamp in haar recht zou staan is het niet verstandig om het totaal niet te onderbouwen (tenzij dit natuurlijk onderdeel is van het verdienmodel), het verhoogt enkel de druk op de klantenservice en het levert vragen en/of klachten bij consumentenwebsites op.