Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

forever-nl
forever-nl - 12-04-2014 21:32:43
Elektronica & TV

Koolborstels wasmachine versleten

Ik maak zelf geen gebruik van klacht.nl en ga het anderen ook niet aanraden. het bedrijf waar je over klaagt bepaald wanneer een klacht als opgelost wordt vermeld, niet de klager (beetje vreemd). en zelfs al ben je als klant in zijn geheel niet tevreden over de oplossing (en maak je dat kenbaar), of heeft men je nog verder de put in geholpen (en maak je dat kenbaar), er staat gewoon 'opgelost'. zelfs de grootste oplichters en fraudeurs kunnen dus als zij dat willen een 100% opgelost score krijgen. maakt een bedrijf gebruik van deze 'dubieuze' door altijd netjes een linkje aan te klikken dat de klacht is 'opgelost', dan kunnen zij een vermelding en award krijgen op de klacht.nl website. bedrijven die niets in dit platform zien, bijvoorbeeld omdat ze vinden dat het nergens op slaat, dan komen ze als verliezer te boek te staan. de website http://www.klachtenkompas.nl/">http://www.klachtenkompas.nl/ van de consumentenbond heeft wel een goed systeem, daar kun je afhandeling van een klacht daadwerkelijk beoordelen, mijn advies is om dat te gebruiken!