Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

pretium webcare
pretium webcare - 14-04-2014 13:15:35
Computers & Telefonie

Pretium telecom

Beste forever-nl,
wij proberen zeker niet klanten de mond te snoeren en potentiƫle klanten worden ook niet misleid met verhaaltjes over 'tevreden klanten'. uit verschillende klantonderzoeken van onder meer tns nipo blijkt namelijk dat pretium klanten zeer tevreden zijn met het product en de dienstverlening. de klachten die er helaas zijn gaan over de telemarketing. dat vinden we uiteraard vervelend en via verschillende wegen proberen we deze klachten op te lossen.