Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

mahadma
mahadma - 14-04-2014 13:22:14
Computers & Telefonie

Pretium telecom

Wij proberen zeker niet klanten de mond te snoeren en potentiële klanten worden ook niet misleid met verhaaltjes over 'tevreden klanten'. ik geloof het bijna, eh eh toch maar niet.

uit verschillende klantonderzoeken van onder meer tns nipo blijkt namelijk dat pretium klanten zeer tevreden zijn met het product en de dienstverlening. ik woon in de efteling ......

de klachten die er helaas zijn gaan over de telemarketing. dat vinden we uiteraard vervelend ja, hoor, jullie vinden dat erg vervelend, één advies: begin dan eens bij uw callcenter, laat hun oren controleren op het woord nee en geef ze een cursus luisteren.