Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

vodafonewebcare
vodafonewebcare - 16-04-2014 12:19:02
Computers & Telefonie

Vodafone

[quote=laika11 schreef op dinsdag 15 apr 2014, 10:52]mijn vraag is hoe komen jullie aan de verschillende omzettingen? baseren jullie op gemiddelde verbruikt en heb je dan meer recht als je in het verleden meer hebt verbruikt? graag hier antwoord op. afdeling verkoop[/i] (0800-0560) kan waarschijnk hier over niks vertellen.[quote=vodafonewebcare schreef op dinsdag 15 apr 2014, 10:42]beste laika11,

heb je al contact opgenomen met het nummer 0800-0560? mijn collega's kunnen je meer informatie geven over de abonnementen en de bijbehorende prijzen die ze hanteren.

met vriendelijke groet,

deborah
vodafone, 24/7 web crew




het is gebaseerd op het gemiddeld verbruik van de afgelopen 12 maanden maar ook uitschieters in verbruik is rekening mee gehouden. heb je dus gemiddeld 200 minuten verbruikt maar schiet je soms naar boven met 260 minuten, dan wordt daar rekening mee gehouden bij het omzetten van het abonnement.

met vriendelijke groet,

arina
vodafone 24/7 web crew