Rapporteren
Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.
Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.
Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:
Pretium telecom
Onderstaande mail kreeg ik van pretium telecom:
beste mevrouw groeneveld,
naar aanleiding van uw melding via diverse kanalen over het telefoongesprek met uw moeder, zouden wij graag met u in contact komen. wellicht kunnen wij iets van uw onvrede wegnemen en kunnen wij met behulp van uw feedback onze klantbenadering verbeteren.
zou u deze mail kunnen beantwoorden met een telefoonnummer waarop wij u kunnen bereiken?
bij voorbaat dank.
met vriendelijke groet,
marjolijn – webcare team pretium
inmiddels heb ik pretium telecom gesproken, ik heb mijn hele verhaal gedaan.
de medewerker die mijn moeder heeft gesproken is aangesproken op de manier waarop hij klanten werft.
en ze hebben hun excuses gemaakt, dus wat mij betreft is het nu naar tevredenheid opgelost.
mijn moeder zal in de toekomst niet meer benaderd worden.
allen bedankt voor het meedenken.
met vriendelijke groet,
wilma.