Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

forever-nl
forever-nl - 16-04-2014 19:23:46
Computers & Telefonie

Pretium telecom

Ik had een klacht http://www.klacht.nl/klacht-nl/klacht/status-opgelost-bij-klachten/">geplaatst over klacht.nl op klacht.nl. kreeg uiteraard de standaard reactie en vervolgens werd de klacht door klacht.nl op 'opgelost' gezet. men verzocht ook om klachten die onterecht op 'opgelost' zouden staan per mail te zenden. ik heb even een lijst van een paar honderd klachten over pretium toegestuurd per mail, allen staan als 'opgelost' terwijl er geen 'oplossing' onder staat en dat zou tegen het beleid zijn van klacht.nl (lol).

maargoed pretium gaat nu wel op klachten in. alleen ondertussen gaat men gewoon door met de alom bekende praktijken (kijk maar naar de klachten op klacht.nl). ouderen hun product aansmeren en/of dit doen bij mensen die in het bel-me-niet register voorkomen. dan kun je achteraf sorry zeggen... maar dat is evenveel waard als eerst iemand heel bewust en doordacht in het gezicht slaan, vervolgens zogenaamde excuses aanbieden, dit daarna herhalen bij een ander en op precies dezelfde manier 'oplossen', en ga zo maar door...

als de mensen van web(s)care het echt zo goed voor hebben met de klanten dan nemen ze ontslag. de enige weg om klanten en omstanders tevreden te maken is opheffing van pretium.