Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

lekkerisdat
lekkerisdat - 18-04-2014 15:15:50
Computers & Telefonie

Klachtenafhandeling ziggo

Consumenten product zakelijk gebruiken, iets in mij zegt dat dat natuurlijk ook niet heel verstandig is.

sowieso ben ik van mening dat je beter, vooral zakelijk, extern telefonie kunt nemen, kun je gewoon overstappen, zonder jouw nummer te verhuizen. en ben je overal - en met meerdere personen - bereikbaar mits er internet is.

verder is de service van ziggo en kpn waardeloos en ondeskundig, je moet echt blijven zeuren als klant om iets voor elkaar te krijgen.