Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ro
ron530 - 20-04-2014 10:19:17
Computers & Telefonie

Vodafone ( alex van afd. betalingen te amersfoort)

Wel grappig dat dezelfde vraag ook op trosradar is geplaatst, uit die vraag blijkt dat de moeder het abonnement heeft afgesloten. ook blijkt uit die vraag dat de smartphone geen wifiverbinding kon maken dus op het gsm netwerk bleef aangesloten. er is dus data gebruikt en die zal ook afgerekend moeten worden, een slecht werkend toestel doet daar niets aan af. dan nog een sms'je bij data overschrijding is een reminder van de provider die meer als service moet worden beschouwd dan excuus om de datalimiet kosteloos te kunnen overschrijden.