Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

vodafonewebcare
vodafonewebcare - 21-04-2014 10:50:46
Computers & Telefonie

Vodafone ( alex van afd. betalingen te amersfoort)

Beste bipasha,

vervelend te lezen dat naar jouw mening niet op een klantvriendelijke manier bent behandeld. dit zou niet de bedoeling moeten zijn.

je geeft aan dat je moeder contact heeft opgenomen met de afdeling betalingen in amersfoort. dat is op zich vreemd want onze afdeling betalingen zit in maastricht. mijn collega's zijn te bereiken op het nummer 1201 via mobiel en via de vaste lijn op het nummer 0900-0940 van maandag tot en vrijdag van 8.00 - 20.00 uur en op zaterdag van 8.00 - 18.00 uur.

we sturen de bundel notificatie sms ter waarschuwing (extra service).
je hebt als gebruiker ook een eigen verantwoordelijkheid om je tegoed en verbruik in de gaten te houden.
je kunt je tegoed en verbruik inzien in my vodafone. ook is het aan te raden om via een datateller app je tegoed en verbruik in de gaten te houden.

je geeft aan dat de wifi functie niet werkt op het toestel. hierdoor is via het mobiele netwerk data verbruikt. had je dit niet gewild dan had je de mobiele dataverbinding uit kunnen zetten.
meer tips & tricks over hoe je binnen je databundel kunt blijven kun je lezen op ons forum http://voda.fo/ne/5mxrt

ik raad je aan om met je toestel terug te gaan naar de vodafone winkel. mijn collega's kunnen je toestel fysiek nakijken en je verder advies geven.

groetjes,
miranda
vodafone 24/7 web crew