Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

gi
gijane - 28-04-2014 15:03:40
Computers & Telefonie

Onterecht hoge rekening kpn

Maandag 28-4 en wat denken jullie?
natuurlijk geen reactie.
afgelopen donderdag gebeld met de helpdesk van telfort en er werd mij toegezegd dat ik binnen 48 uur een telefoontje kon verwachten van de klachtenafdeling. natuurlijk ben ik niet door ze gebeld, zoals ik al had verwacht. de medewerker van de klantenservice kan(mag) uiteraard geen beloftes doen maar gaf mij in het gesprek wel aan dat het probleem bekend was. het specifieke probleem met nummer: 0909-1291299. dit probleem was echter alleen bekend bij de modem van het type fritsbox en hij kon mij niet vertellen of dit ook bij mijn telfort modem uit 2007 het geval was. hij bleef overigens erg vriendelijk maar je hebt er helemaal niets aan. typisch gevalletje kastje naar de muur. vandaag heb ik wederom naar de klantenservice gebeld en verzocht mij voor 17.00 terug te bellen. (de 48 uur waren duidelijk overschreden) tot op heden geen reactie. de "firewall" die klantenservice heet werkt bij telfort zelf wel naar behoefte!!! mocht ik geen reactie krijgen dan zal ik mijn best doen om de naam telfort zoveel mogelijk te noemen in relatie tot een zeer slechte service. iets wat helaas bij dit soort bedrijven schering en inslag is. de service zoals ze dit noemen bestaat niet bij telfort maar het graaigedrag bij het innen van "onterechte" rekeningen werk wel prima. de gang naar een deurwaarder kan zonder moeite worden gevonden maar restitutie op je onterechte rekening is er niet bij. bij geen reactie zeg ik mijn telefonie maar op dan kan er ook niet meer onterecht misbruik worden gemaakt van mijn telefoonnummer. waar is de tijd gebleven dat de ptt blij was met een klant en voor kwam rijden met een wagentje om de problemen op te lossen? waar is de tijd gebleven dat je nog een excuus kreeg als er iets misging op je rekening? waar is de tijd gebleven dat je bij storingen een gratis nummer kon bellen en je gelijk werd geholpen? die tijden zijn van weleer en telfort is helaas van deze tijd.