Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

gi
gijane - 29-04-2014 14:47:09
Computers & Telefonie

Onterecht hoge rekening kpn

Vandaag weer geen belletje van telfort. weer gebeld met de klantenservice. die vonden het wel raar dat ik niet was teruggebeld en boden excuses aan. later in het gesprek werd dit omgedraaid in een onzinverhaal over dat de andere afdeling de eerste medewerker die ik aan de lijn had gehad zou hebben aangegeven mij te bellen. hij zou dan moeten vertellen dat zij niets konden doen en dat ik maar naar de technische dienst moest bellen. ik gaf aan dat dit gisteren niet bekend was bij medewerker twee die in het dossier had gekeken. ik geloof hier niets van maar goed. het verhaal is dat er zogenaamd vanaf mijn telefoon gebeld moet worden naar de td van telfort zodat ze mijn modem kunnen bekijken. waarschijnlijk krijg ik dan het lulverhaal dat het niet een hen ligt maar ik zal dit vanavond als laatste poging proberen. mocht dit zo gaan dan zeg ik morgen mijn vaste lijn op en beraad mij over een verdere samenwerking tussen mijzelf en telfort. het is al schandalig dat ik dit zelf moet oplossen terwijl dit een probleem is van telort zelf. ze weten donders goed wat er aan de hand is en ik ben niet de enige met dezelfde foutieve kosten. wederom geef ik hier dus maar weer aan dat de firma telfort een zeer slechte service biedt en men het beste maar goed moet nadenken alvorens een product bij telfort aan te schaffen.