Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

gi
gijane - 01-05-2014 13:54:15
Computers & Telefonie

Onterecht hoge rekening kpn

Na veel telefoontjes naar telfort en meldingen van mijn kant op diverse fora ben ik gisteren teruggebeld door een dame van de afdeling klantenrelaties van telfort. door stug volhouden en verwijzen naar diverse berichten over onterecht gebruikte telefoonnummers voor het bellen naar 0909 nummers ben ik in het gelijk gesteld. telfort geeft toe dat er een beveiligingslek is geweest on mijn modem voor het 0909-1291299 nummer. ik krijg de onterecht in rekening gemaakte belkosten op mijn volgende factuur gecrediteerd en tevens een kleine vergoeding voor mijn gemaakte kosten. het is jammer dat ik er zoveel voor heb moeten doen bij telfort maar ik kan nu wel aangeven dat de klacht is opgelost. over de vraag of er in de toekomst weer een hacker gebruik kan gaan maken van mijn vaste telefoonnummer is nog geen echt antwoord gekomen. bij mij staan nu alle 0906 en 0909 geblokkeerd voor gebruik. ik wordt morgen nog teruggebeld of er meer over bekend is en of mijn modem nog geschikt is gebruik. ik ben dus tevreden over de uiteindelijke oplossing maar niet over manier waarop ik dit voor elkaar heb moeten krijgen. wellicht zal telfort in de toekomst beter op dit soort klachten reageren d.m.v. een betere instructie voor de medewerkers op hun klantenservice en eerder ingrijpen bij veiligheidslekken.