Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

emenem
emenem - 13-05-2014 15:45:56
Garantie & Verzekeringen

Oversluiten uitvaartverzekering

Hallo tijger1

eerlijk gezegd ben ik huiverig om nu wéér met ardanta contact op te nemen,
omdat -zoals de situatie nu ligt- alles opgelost is!
als ik ardanta nu weer ga benaderen ga ik mogelijk opnieuw allerlei (ongewenste) acties in gang zetten en gaan er waarschijnlijk weer allerlei dingen
gebeuren waardoor de zaak weer aan het rollen gaat en nog onoverzichtelijker wordt dan hij al is, of nee:was, immers: op dit ogenblik is alles opgelost.
het eerstvolgende contact met ardanta zal in november/december 2014 zijn wanneer ons de factuur voor het komende jaar (2015) wordt toegezonden.
en wat het oversluiten betreft: was inderdaad (mede gezien de diverse reacties hierboven) een onzalig idee waarmee we ons nog eens lelijk in de nesten (financieel) zouden kunnen werken. dus blijft ons niets anders dan hopen dat vanaf nu alles zijn normale gang zal gaan.
we houden het in de gaten.
dank nogmaals voor uw reactie