Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

van leyden
van leyden - 29-05-2014 01:27:20
Voeding & Gezondheid

Koffiefilterzakjes

Prijsverschillen zijn er omdat een groep consumenten nooit het goedkoopste produkt willen kopen. is trouwens met elk produkt zo, je moet als fabrikant een prijssegment proberen te beheersen, heeft niks met kwaliteit te maken, maar met je doelgroep. rijke mensen kopen geen prodent, maar een duurdere tandpasta. je produkt (te) goedkoop maken kost je klanten.
want?
kan niks zijn, duurder is altijd beter denkt men.
plus dat velen persee geen low budget willen kopen en zichzelf het idee aanpraten dat ze best wel wat te besteden hebben. (ben toch zeker geen armoezaaier?. anders kan ik net zo goed naar de aldi gaan.)

melitta speelt daar handig op in en verkoopt dure koffiefilterzakjes in luxe verpakking. douwe egberts zal het zeker aanraden, maar daar moet je je niks van aantrekken.
ben toch zeker niet gek, goed is goed genoeg, de prijs geeft de doorslag.

zo heb ik eens gezien dat de prijs van iets verdubbeld werd (t shirts) en dat daarna de verkoop omhoog ging, de klanten dachten allemaal dat als ze zo duur waren, het tenminste geen weggooi t shirts waren.
fout!