Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ve
verbouwmaat - 25-10-2005 18:53:52
Computers & Telefonie

een nieuwe kapotte telefoon gekocht, werd opgestuurd, nooit meer iets gehoord

wat is  hier tegen te doen,


mijn vtiendein heef op 4-8 een nieuwe telefoon voor mij gekocht bij dedixons fr. henrtiklaan te den haag, toen ik hem keeg deed de trilfunctie het niet, het display was onleesbaar en als de telelefoon afging hoorde je hem amper. op 17-8 teruggegaan naar de dixons om hem om te ruilen, ten minste dat dacht ik want hij had in het begin die mankenenten al. ik werd geholpen door een koe, die niet eens wist hoe ze het sim kaartje eruit moest krijgen zonder dat het telefoontje een paar keer op de grond was gevallen, tja ik dacht ze pakt zo wel een nieuwe, dar viel vies tegen; het toestel van €50 euro moest opgestuurd worden ter reparatie zei ze, ik zei nog dat er geen hond te vinden is die een  toestelletje van € 50 euro gaat zitten repareren, jaha zei ze nog echt waar, binnen 14 dagen heeft u hem weer terug,!@@#@#$%$%^&**&&^. ik ben toen naar de overkant gelopen naar de primafoon en daar  weer een nieuwe gekocht.


totop heden 25 oktober heb ik nog niets van de dixontjes vernomen ik weet eigenlijk niet hoe ik dit verder aan moet pakken, het liefst wil ik gewoon mijn geld terug want ik heb al een ander toestel die het goed doet. is dit een redelijk voorstel aan  dixon