Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ro
roosterveen - 24-11-2005 18:34:40
Computers & Telefonie

wanadoo

besta kassa mede werkers


mischien kunnen jullie mij helpen maar ik heb eind september een aanvraag gedaan voor wanadoo adsl 20mb. maar op 20 oktober jl. bleek dat zij met deze aanvraag niks haden gedaan, toen heb ik de zelfde aan vraag nog een keer gedaan voor adsl 20 mb waar na ik een brief tuis gestuurd kreeg met daar op mijn aanvraag gegevens voor wanadoo adsl direct. om dat ik niet kon controleren of deze aan sluiting wel goed is en ook nergens stond wat de snelheid was ben ik er van uit gegaan dat dit de goede aansluiting is.


nou heb ik gisteren mijn live box gekegen en ben er achter gekomen dat ik niet adsl direct nodig had maar adsl famely, dus heb ik wanadoo gevraagt wat ik kan om mijn aangevraagte verbindeng te krijgen  en zij zegen dat ik er niets meer aan kan doen voor dat het contrackt is afgelopen om dat ik niet heb gereageerd op de fout die zij blijkbaar hebben gemaakt en die ik niet kan controleren.


nu is mijn vraag wat kan ik doen om dit contract te beeindigen of om de goede verbinding te krijgen want  zij  begrijpen mij wel maar willen niks doen om het tot ieders teveredenheid op te lossen.


groetjes


r. oosterveen