Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

jo
jongejan - 29-03-2004 15:43:07
Huishouden & Energie

conflict NUON

Ik heb een conflict met de nuon over een warmtemeter die inmiddels verwijderd is.wij zouden niet binnen 3 maanden in aanmerking komen voor een nieuwe meter en daarom wilde we de meter laten ijken.zonder aankondiging is de meter toch binnen 3 maanden vervangen.het verbruik in 3 maaden met oude meter is bijna 200% hoger dan de nieuwe meter in 11 mnd. nuon zegt echter dat daar nu niets meer aan te doen is. wij zijn van mening dat ons de kans ontnomen is de meter te laten ijken en hiermee aan te tonen dat deze mogelijk defect was. volgens nuon komt het bijna nooit voor dat meters onjuist zijn. wij hebben stadsverwarming. binnen twee weken na ontvangst van de jaarrekening is ruim 1300 euro afgeschreven. mijn maandtermijn bedraagt nu ruim 300 euro. dat lijkt me behoorlijk voor een gezin met 1 kind. de betaling wil ik laten storneren. wij wonen in almere-stad en hebben stadsverwarming.
wat kan ik hiermee doen??