Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ev
evergo - 04-04-2004 23:37:22
Computers & Telefonie

KPN gesprekskosten

Begin februari heb ik telefonisch bij de kpn nagevraagd wat de gesprekskosten voor het bellen naar cuba zijn voor mijn abonnement (belbudget). ik kreeg te horen dat dit €1.20 per minuut was. met voordeelnummers was dit zelfs nog lager. op de website van kpn vind ik op de tarievenpagina dit bedrag ook terug (echter staat nergens het belbudget abonnement vermeld). nu krijg ik mijn factuur en blijkt er een bedrag in rekening te zijn gebracht a €6.60 per minuut. duidelijk foutieve informatie van de kpn medewerker. op de site staat er op de pagina met tarieven geen tarief vermeld voor mijn abonnement. echter staat er op een andere pagina terloops vermeld dat het belbudget abonnement een tarief heeft van 5.5x het tarief van een belbasis. ik vind de telefonisch doorgegeven gesprekskosten zeer misleidend, alsmede de informatie op internet. kan ik hier iets aan doen of kan ik de kpn helemaal niets maken?