Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

la
larf - 12-05-2006 11:21:49
Elektronica & TV

Philips dvd

hallo!


mijn ouders hebben een home cinema set van philips gekocht inclusief breedbeeld tv. de geluidskwaliteit van de dvd speler en/of versterker is nooit optimaal geweest en na een reparatie van de versterker eind december is hier ook vrijwel geen verbetering in gekomen.
inmiddels heeft de versterker het (na 4,5 maand) weer begeven en is er naar mijn idee sowieso nooit het echte probleem achterhaald, aangezien de geluidskwaliteit na reparatie niet verbeterde.
dit is de gehele garantie periode in de winkel afgedaan met; "u heeft een dvd-speler gekocht en geen cd-speler" aangezien dit probleem zich hoofdzakelijk voordoet wanneer je een cd draait.
de garantie op de reparatie was 3 maanden en is dus verlopen. vervolgens is gisteren in de winkel een geluidstest gedaan en beaamt de verkoper dat het apparaat niet functioneert. hij kan hier echter niks aan veranderen tenzij wij het apparaat weer op laten sturen tegen betaling van onderzoeks- en reparatiekosten.
het komt er nu dus elke keer op neer dat het probleem dat zich vanaf de eerste dag voordoet wordt weggevaagd en zodra de garantie verlopen is er uiteraard wel van alles aan te doen is.
wat kunnen mijn ouders nu nog aan deze situatie doen en staan zij op de een of andere manier nog in hun recht?


alvast bedankt!!