Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

de
desni - 18-04-2004 12:33:22
Elektronica & TV

stofzuiger(alleszuiger) rainbow

wie heeft net als ik een rainbow ?


ik heb sinds drie en een half jaar een rainbow bi 3 jaar zou de demonstrateeur komen om de filter te vervangen helaas is hij inmiddels gestopt.dus heb ik contact opgenomen met het hoofdkantoor in utrecht nu moet ik zelf met de stogzuiger naar hun toe om er een nieuw filter in te laten zetten en te laten reinigen of ik kan hem opsturen en dat gaat nog eens €7,- kosten en dan ben ik hem 4a5 dgn kwijt (zolang kan ik niet zonder stofzuiger).ik vind het geen service van hun omdat het als apparaat al in guldens 4500,- heeft gekost ze deden dan ook niet aan thuisservice ik vind het schandalig ze mogen wel een thuisservice beginnen? ik gebruik hem dagelijks en ik kan er hoe dan ook niet zonder.


verders ben ik posotief over de rainbow alleen de service kan beter ?