Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

jb
jbee - 01-07-2004 19:05:02
Computers & Telefonie

bedonderd door fast-xs.

hallo,..


ik heb veromen dat jullie enige tijd geleden een item in de uitzending hebben gehad over het reilen en zeilen bij internet aanbieder fast-xs.


graag wilde ik eens weten of jullie ondertussen ook op de hoogte zijn van de huidige gang van zaken.                                                     


reden hiervoor is mijn aanmelding bij fast-xs en vervolgens de afmelding.


ik heb na het aanmelden een modem en software ontvangen van fast-xs.


en ik moest toen ook 99 euro betalen voor de set-up kosten.


toen ik na 3 maand nog geen aansluiting had(en na tientallen telefoontjes a'30 e/cent p/m)heb ik besloten om het hele zaakje maar retour te sturen.


dit heb ik gedaan na telefonisch overleg met een van de medewerkers van de klanten"service"(?).


tijdens dit telefoon gesprek werd mij verteld dat ik de 99 euro terug zou ontvangen ,nadat fast-xs het pakket had ontvangen.


fast-xs heeft het pakket al ontvangen ,maar nu 6 weken later heb ik nog steeds geen reaktie ontvangen!


als ik probeer om de (duurbetaalde) klanten"service" te bereiken,dan krijg ik te horen dat men mij nu niet te woord kan staan.


ik ben benieuwd of jullie hier al meer klachten over hebben gekregen,en of men daadwerkelijk wel al set-up kosten aan klanten hebben terug betaald.