Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ci
ciby01 - 09-12-2006 08:57:40
Computers & Telefonie

sinds maanden storing op de vaste telefoon!

beste lezers, sinds maanden heb ik een storing op mijn vaste lijn van de kpn. een aantal keren heb ik een monteur thuis gehad en die zeggend dat de "lijn schoon is" tot aan het huis, bel ik echter met de helpdesk zeggen zij dat er een storing onder de grond zit. de monteurs hebben geconcludeerd dat als je de adsl afzet er geen storing meer in de lijn zit. dit is vreemd daar het hele adslnet is aangelegd door hetnet en anderhalf jaar zonder enig probleem heeft gewerkt. ik heb nu al maanden mijn telefoon doorgeschakeld naar mijn mobiel zodat ik in ieder geval bereikbaar ben en gewoon gebeld kan worden maar dat wordt zo wel een duur grapje.... heeft iemand hier ervaring mee?? de kpn vind dat ik zelf voor de kosten moet opdraaien als ze een monteur sturen om hier binnen alles op te lossen terwijl ik alleen de telefoonlijn zelf heb aangelegd en de adsl lijn, zoals gezegt, door hetnet is gebeurd.


alvast hartelijk dank voor eventuele reacties, ben ten einde raad.....


groetjes brigitte