Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

el
elbereth_1 - 18-01-2007 10:32:32
Geldzaken & Recht

Artikel in folder Kruidvat niet beschikbaar

ik kwam laatst bij het kruidvat om een artikel aan te schaffen dat bij hun in de folder stond. het ging om een soort fitnessapparaat.
toen ik vroeg of het apparaat ergens stond, kreeg ik als antwoord dat ze 'm niet meer hadden. en dat het een restartikel was en dus ook niet meer binnenkwam.


dit vind ik erg apart. waarom zetten ze het dan in de folder? ik kan me voorstellen dat er meerdere mensen naar gevraagd hebben en 'tzelfde antwoord gekregen hebben.
mijn vraag rest daarom: mag een retailer een artikel in hun folder zetten waarvan ze maar enkele exemplaren hebben? ze moeten toch aan kunnen bieden wat ze in de folder zetten?


als ze erbij vermelden dat er maar enkele exemplaren zijn, dan kan ik het begrijpen. nu stond ik daar voor niets en ik vind het geen stijl voor zo'n groot bedrijf. het is niet de eerste keer dat mij (en velen) dit overkomt.


staan ze in hun recht?