Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

js
jspies - 29-05-2007 21:37:23
Huishouden & Energie

klantenservice Seat en Sofa

heeft iemand een telefoonnummer van de klantenservice van seat en sofa. als je zelf naar een filiaal belt (maassluis) krijg je de melding dat het schriftelijk moet. en na 2 klachtenbrieven nog geen enkele reactie van het bedrijf gehad te hebben wordt er na herhaaldelijk bellen verteld dat zij van mij nog nooit een brief ontvangen hebben! je kan wel naar een klantenservice schrijven via een postbusnummer maar dit kan dan weer niet aangetekend. kortom we worden aan het lijntje gehouden


we hebben een bankstel gekocht die na 2 jaar licht gebruikt te zijn geweest gewoon de bekleding (kunstleder) los schilfert!!!!


dit is voorbeeld van een bedrijf van garantie tot de deur en iedere verantwoordelijkheid uit de weg gaan.