Rapporteren
Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.
Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.
Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:
kapotte pinautomaten in turkije
ik wilde in izmir, turkije geld pinnen bij een automaat. na alle aanwijzingen opgevolgd te hebben, kwam er wel een bon uit, maar geen geld. op de bon stond in het turks dat de transactie was afgebroken wegens een defecte automaat.
ik ging naar een andere pinautomaat van een andere bank om het nogmaals te proberen. heel lastig voor mij, maar ook hier kreeg ik een bon met de mededeling dat de automaat defect was.
3x is scheepsrecht, dus ik ga naar weer een andere automaat. nu kreeg ik in het scherm dat mijn saldo onvoldoende was. ik kon geen geld opnemen.
in het hotel heb ik vervolgens ingelogd op mijn banksite en zag dat de bedragen afgeschreven waren. ik heb direct naar mijn bank gemaild zij doen nu onderzoek, maar het geld is nog niet bijgeschreven en het is inmiddels al 1,5 week geleden. welheb ik een brief ontvangen dat ik voor 15 augustus een antwoord krijg.
komt dit vaak voor?
hoe moet dat als je in het buitenland zit, je rekening is leeg door foutieve pinautomaten en je kunt geen geld meer opnemen?
.