Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ko
koalabeertje - 10-08-2007 16:55:45
Elektronica & TV

consumenten belangen van AEG

ik heb in september 2006 een keueken aangeschaft met aeg apparatuur. van af de eerste week heb ik problemen met deze apparatuur.


1. 2x problemen met de magnetron  deur sloot niet goed waardoor de printplaat kapot ging en vervangen moest worden > de 3de keer is deze vervangen


2. de inductieplaat> magneten losgelaten


3 de afwasmachine gaf binnen een maand kortsleuting; in de fabriek een dop niet goed aangedraaid


de afwasmachine gaf lekkage: 1ste keer reparatie niet geholpen , nu voor de 2de keer verholpen


voor al deze klachten heb ik 7 x 4uur vrij moeten nemen.


aeg stuurt direct een monteur en afhankelijk van de klacht ordt deze afdoende verholpen. hier dus geen vraag over echter,


ik heb mijn ongenoegen over de aard en met name de frequentie van de klachten binnen 1 jaar geuit bij de consumenten belangen. en hen gevraagd om metmij naar ee passende oplossing/ vergoeding te kijken, mijn voorstel een verlenging van de garantie termijn met 1 jaar.


mijn verzoek wordt afgedan met: aeg apparatuur is net als en auto: het is een gebruiksvoorwerp en die slijten nu eenmaal; echter deeze storingen komen nkiet voort uit gebruik maar fabrieks c.q. constructie fouten.dit hebben diverse monteurs van aeg zelf bevestigd.


aeg wenst verder niet met mij contact op te nemen.


mijn  vraag aan u wat zijn mijn rechten en wat zijn de plichten van aeg aan mij?


vriendelijke groet


brenda oldenburger


mijn