Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

to
ton271143 - 08-10-2004 17:36:08
Huishouden & Energie

Wat kan of moet ik hieraan doen

Vorig jaar ben ik via de postbank overgestapt naar groene stroom via het energiebedrijf"energie.com" de ingangsdatum was 30 april dus dit jaar begin mei had ik de jaarafrekening verwaxht, maar er kwam niets.begin juni heb ik gebeld met "energie.com" en kreeg te horen er was een achterstand maar ze zouden er aan werken.niets meer gehoord dus ik weer bellen,ook dit was zonder succes.dus maar een brief schrijven ook hier werd niet op gereageerd.toen kreeg ik internet dus aan het mailen, steeds weer ´n andere smoes en ik maar blijven mailen.eindelijk 30 sept was de afrekening zogenaamd klaar en ik zou geld terug krijgen tot op heden nog niet ontvangen wel was er een aanzienlijk lager bedrag afgeschreven voor de maandelijks termijn.ik weer mailen met de vraag hoe ze aan die berekening kwamen van welke periode en zo maar daar krijg ik geen antwoord op, ook niet waarom ik nu ineens minder per maand moet gaan betalen, ik word er gek van. kan dat bedrijf zomaar iets doen wat ze zelf willen? heb ik geen recht op een gespecifieerde rekening wat ik verbruik heb? op jullie site heb ik gezien dat er meer mensen met dat probleem te kampen hebben, kan "kassa" niet eens aan de bel trekken bij "energie.com? ik zal wel niet de enigste zijn die problemen heeft met dat bedrijf.graag ´n reactie. groetjes 271143